Fundacja Rozwoju Kwalifikacji Stella Virium ogłasza nabór na IV edycję bezpłatnego, edukacyjnego projektu Helping Hand kierowanego do osób z niepełnosprawnością. Niniejszy projekt prowadzony jest przez pracowników jednej z wiodących międzynarodowych firm- State Street, którzy jako wolontariusze podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami.
Projekt Helping Hand kierowany jest do osób pragnących zdobyć nowe kompetencje z zakresu poszukiwania pracy, komunikacji biznesowej, umiejętności miękkich pożądanych na rynku pracy oraz zaznajomienia się ze specyfiką pracy w międzynarodowych korporacjach, które na co dzień stosują i wdrażają politykę włączania i różnorodności wobec osób ze specjalnymi potrzebami.
Harmonogram Helping Hand – edycja IV:
Działania projektowe będą realizowane online:
Moduł szkoleniowy: 10-21 czerwca 2024
Pozostałe działania wspierające tj:
– mentoring;
– coaching;
– konwersacje z Business English
odbędą się w okresie lipiec-październik 2024.
W ramach projektu fundacja oferuje:
- szkolenia w czasie rzeczywistym, on-line w j. angielskim (ok. 5h dziennie);
- indywidualne konwersacje z Business English;
- indywidualne spotkania z mentorem/coachem;
- trening rozmowy rekrutacyjnej (tzw. mock interview);
- możliwość poszerzenia sieci kontaktów społecznych i zawodowych;
- certyfikat potwierdzający uzyskane kompetencje.
Projekt przewiduje szkolenia m.in. z kompetencji biznesowych m.in. jak: komunikacja biznesowa, zarządzenie czasem, praca w zróżnicowanych zespołach, prawo pracy dla osób z niepełnosprawnościami, spojrzenie na sektor BPO/SSC od środka, wsparcie w przygotowaniu CV.
Jakie wymogi muszą spełniać kandydaci:
- znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
- znajomość MS Office w stopniu co najmniej podstawowym;
- silna motywacja do zmiany swojej sytuacji zawodowej;
- dyspozycyjność do udziału w co najmniej 80% szkoleń przewidzianych w programie.
Zapisy
Rekrutacja do projektu trwa do 20 maja 2024.
Zapisy na stronie https://stellavirium.org/helping-hand-iv poprzez zakładkę APLIKUJ.